چریک

چریک
قالب وبلاگ

 طرفداران امام خمینی رحمة‌الله‌علیه و جمهوری اسلامی ایران این هفته در شهر کانزاس آمریکا در گردهمایی ملی سالانه خود شرکت می‌کنند تا در خصوص مفهوم الهی "آزادی" به بحث و گفتگو بپردازند.

 پس از اعلام برگزاری این گردهمایی از سوی انجمن مسلمانان آمریکا، وبگاه خبری "پجاماس مدیا" که یک وبگاه نومحافظه‌کار است، از برگزاری آن و حتی موضوع بحث آن ابراز ناخرسندی کرده و بیان داشته است که ظاهراً مفهوم آمریکایی آزادی نامناسب بوده و آنها تصمیم گرفته‌اند تا در 4 جولای نگرش‌های مخالف خود را بیان دارند.

انجمن مسلمانان، شبکه‌ای مشتمل بر بیش از 120 مسجد، مدرسه و سازمان شیعی است که در 24 ایالت مختلف آمریکا فعالیت دارند. از نظر پجاماس مدیا این انجمن نقشی بیش از خط مقدم برای ایران دارد. این وبگاه در ادامه به توقیف اموال گروه‌های وابسته به این انجمن اشاره کرده و ادعا می کند: «در واقع، دولت آمریکا در حال مصادره اموال مساجد آنها در پنج ایالت که متعلق به یکی از اعضای این گروه‌ها است به سر می‌برد، چرا که آنها پول و سلاح لازم را برای کارهای تروریستی فراهم می‌آورند.»


این وبگاه همچنین از آوردن تصاویر امام خمینی رحمة‌الله‌علیه و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ابراز نگرانی کرده و بیان می‌دارد که وبگاه‌های مساجد عضو انجمن اسلامی و حتی این انجمن نیز در بالای صفحه نخست خود تصاویر آنها را قرار داده‌اند: «وبگاه انجمن اسلامی حتی نام [امام] خمینی را جزء یکی از پژوهشگران برجسته خود قرار داده و زندگی‌نامه طویلی در مورد وی ارائه داده است. مسجد "تامپا" نیز دارای تصویری از رهبر کنونی ایران آیت‌الله خامنه‌ای در قسمت بالای صفحه نخست خود است. عالم این مسجد، محمد علی بیگ که یکی از پژوهشگران برتر در مدرسه علوم دینی آنها محسوب می‌شود، نیز در صفحه خود عکس بزرگی از آیت‌الله خمینی و خامنه‌ای قرار داده است.

در پایان این وبگاه از هر گونه اقدام و فعالیت شیعیان در آمریکا شدیداً ابراز نگرانی کرده و با ناکافی دانستن توقیف اموال برخی از مساجد شیعیان در 5 ایالت آمریکا، خواهان برخوردارهای مؤثرتر مسئولان آمریکایی با این فعالیت‌ها شده است.


 

منبع: مشرق


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 17 تير 1390برچسب:کانزاس , امام خمینی , رهبر, ] [ 13:5 ] [ مهدی انوری مقدم ] [ ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتون خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان 111100000چریک سایبری000001111 و آدرس cayber-partizan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 245
بازدید کل : 14731
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1